Geen onderdeel van een categorie

Omroep Verificatie op Streamate

Bij Streamate gebruiken we verschillende verificatiemethoden om er zeker van te zijn dat de accounts...

Bij Streamate gebruiken we verschillende verificatiemethoden om er zeker van te zijn dat de accounts van al onze modellen legitiem zijn en dat ons platform veilig en beveiligd is en volledig voldoet aan de regels en normen van de volwassenindustrie. Een van onze meest recente veiligheidsmaatregelen is het omroep verificatieproces. Lees meer over hoe het werkt en waarom het nodig is.

Wat is omroepverificatie?

Omroepverificatie is een automatisch verificatieproces dat kan worden uitgevoerd zodra een acteur/actrice begint met live streamen op Streamate. Dit is een veilige en beveiligde verificatie die onze modellen niet blootstelt aan enige data privacy risico’s. Op dit moment kunnen alleen sommige van onze modellen de omroep verificatie stap op hun Streamate account zien. In de toekomst zal deze optie beschikbaar worden voor al onze performers.

Bij het aanmelden op Streamate is elk model verplicht om een kopie van hun ID in te dienen. Dit document wordt vervolgens geverifieerd door ons team dat ervoor zorgt dat de ID-foto van het model overeenkomt met zijn of haar live verschijning tijdens het streamen. Door te vertrouwen op automatische omroepverificatie, laten we technologie deze verificatie uitvoeren, wat veel tijd bespaart. Dankzij deze automatische verificaties kunnen wij de identiteit van het model aan het begin van elke stream controleren, mogelijke problemen signaleren en oplossen.

Het proces is zeer snel en eenvoudig. Voordat een stream begint, moeten de modellen voor de camera gaan zitten, zodat ons programma een gezichtsscan kan uitvoeren en zijn of haar gezicht kan vergelijken met hun ID-foto. Het duurt slechts een paar seconden om de verificatie te voltooien voordat de modellen beginnen te streamen. Ongeacht het resultaat van de scan (komt de gescande foto overeen met de foto in de ID of niet), mogen de modellen met hun stream beginnen. Als er een mismatch wordt gedetecteerd, zal het programma de account van dat model markeren en een lid van onze staf zal de stream direct controleren. Als ons team vaststelt dat het model niet de eigenaar van de account is, kunnen zij een waarschuwing geven, de stream stoppen, of zelfs de account schorsen.

Waarom automatische zenderverificatie gebruiken?

In principe is dit verificatieproces belangrijk voor ons om er zeker van te zijn dat de modellen die live op ons platform streamen inderdaad de eigenaars van hun accounts zijn. Dit helpt ons ervoor te zorgen dat ons platform veilig en beveiligd is voor zowel performers als leden. Het automatische verificatieproces van de omroep stelt ons in staat om online fraude, gestolen accounts, onbevoegde performers of andere illegale acties te voorkomen. Bovendien kunnen we met deze stap ook garanderen dat onze streams voldoen aan de wettelijke eisen, wat het vertrouwen in ons platform vergroot en ons helpt om uitstekende relaties te onderhouden met onze bankpartners en financiële instellingen.

Is de omroepverificatie veilig?

Dit proces is 100% veilig. De scans die we uitvoeren zullen nooit onze servers verlaten en ze zullen nooit gedeeld worden met andere groepen of databanken. Eerdere scans worden in een bestand bewaard, zodat de computer de vergelijking van de gezichts-ID-foto’s gemakkelijker kan uitvoeren en op tijd snellere resultaten kan geven.

Zal de scan mijn vermogen om te streamen beïnvloeden?

Nee, de automatische verificatiescan van de omroep verhindert u niet te streamen en vertraagt uw stream niet.

Wat kan ik doen om de scan mij makkelijker te laten herkennen?

Deze automatische scan is zeer nauwkeurig, maar niet perfect. Soms kan het programma moeite hebben om uw gezicht te scannen. Om het te helpen en het proces te versnellen, moet u ervoor zorgen dat uw gezicht tijdens het scannen in het frame staat en goed verlicht is.

Kan ik problemen melden in verband met de verificatiestap van de omroeporganisatie?

Natuurlijk staat ons team altijd klaar om u te helpen met eventuele technische problemen en uw feedback kan ons helpen dit proces te verbeteren. Wij nodigen u uit om te allen tijde contact met ons team op te nemen.

Meer interessante posts